Mijn AvantOnline

Uw administratie is een essentieel onderdeel van uw bedrijf, maar het is waarschijnlijk niet uw specialisme. Een goede, up to date administratie is erg belangrijk. U kunt bij ons gebruikmaken van de nieuwste online software. Met AvantOnline wordt het doen van uw administratie weer leuk, bespaart u tijd en heeft u een actueel inzicht in uw financiële situatie. Daarnaast houdt u zo meer tijd over om te ondernemen en de koers van uw bedrijf te bepalen.

Mijn AvantOnline biedt de volgende software tools:

  • Twinfield – uw digitale administratie
  • Basecone – uw digitale ordner
  • Visionplanner – uw online management dashboard
  • WeFact – uw digitale facturatie- en offerteprogramma
  • Loket.nluw digitale salaris- en personeelsadministratie

Met uw eigen AvantOnline omgeving kunt u op één plek alle financiële gegevens van uw bedrijf inzien en analyseren. Uiteraard helpen wij u als onafhankelijk financieel adviseur met de juiste inzichten en geven daarnaast advies over uw cijfers.

De software tools waar wij mee werken

twinfield-logo-kl

Twinfield

Twinfield is een modern, veilig en gebruiksvriendelijk online boekhoudprogramma. Twinfield helpt u om uw administratieve taken snel en efficiënt uit te voeren. Binnen Twinfield zijn diverse functionaliteiten aanwezig, zoals inkoop, verkoop, automatische bankkoppeling, het indienen van btw-aangiftes en financiële rapportages.

basecone-logo-400x250

Basecone

Met Basecone kunt u slimmer declaraties en facturen verwerken. Facturen, bonnetjes en andere documenten kunt u gemakkelijk digitaal aanleveren. Uw facturen worden automatisch herkend en Basecone doet direct een zo volledig mogelijk boekingsvoorstel. Zijn de facturen goedgekeurd? Dan kunnen ze gecontroleerd worden en geboekt worden in het gekoppelde boekhoudpakket. Het afhandelen van uw administratie wordt gemakkelijker, kost minder tijd en wordt leuker.

Logo-Visionplanner

Visionplanner

Met het online management dashboard van Visionplanner heeft u 24/7 inzicht in tussentijdse cijfers van uw onderneming. Denk aan uw begroting, liquiditeitsprognose en KPI’s. U krijgt zo actueel inzicht in hoe uw organisatie er financieel voor staat en waar u eventueel moet bijsturen. Als onafhankelijk financieel adviseur helpen wij u met de juiste inzichten.

WeFact (1)

WeFact

WeFact is een online facturatie- en offerteprogramma speciaal voor ondernemers en ZZP’ers. WeFact maakt factureren en offreren makkelijk en veelgemaakte fouten in de nummering of foutieve btw berekeningen worden voorkomen. Daarnaast worden verstuurde facturen direct verwerkt in uw boekhouding.

unit-4-logo

Unit4

Een ander online boekhoudpakket waar wij mee werken is Unit4. Via dit software platform kunnen wij gemakkelijk online met u samenwerken. Zo heeft u altijd en overal inzicht in de actuele financiële status en- ontwikkelingen van uw onderneming.

loket-nl

Loket.nl

Uw complete salaris- en personeelsadministratie via Loket.nl. Als ondernemer wordt u administratief volledig ontzorgd. U kunt uw (SEPA) betaalbestanden ophalen, het salaris uitbetalen en u wordt automatisch herinnerd aan een jubileum of een contract dat verloopt. Uw werknemers kunnen via het Werknemerloket de loonstroken en/of jaaropgave digitaal inzien en declaraties indienen.

Verwerkt u uw administratie zelf? Ook dan kunnen wij u van dienst zijn. Neem voor meer informatie contact met ons op.

De voordelen van Avant groep

Breed financieel aanbod

Perfecte integratie

Meedenkend vermogen

Financieel perspectief

Blog berichten

Aanlevering-nieuwe-medewerker

Voor het voeren van een goede loonadministratie is het noodzakelijk dat u voor een nieuwe medewerker een stamkaart invult.

arbeidsovereenkomst-europese-richtlijn

De modelovereenkomsten van de Belastingdienst die zijn gebaseerd op vrije vervanging, zijn met ingang van 1 januari 2024 niet langer bruikbaar.

In 2023 spraken het kabinet en vertegenwoordigers van werkgevers en werknemers af om in 2026 125.000 extra banen voor mensen met een arbeidsbeperking te hebben.

Onze specialisten