Arbeidsrechtzaken

Wanneer u werknemers heeft krijgt u vroeg of laat te maken met arbeidsrechtelijke zaken. Denk aan vragen over arbeidsovereenkomsten, een ontslag of een reorganisatie. Onze specialisten op het gebied van arbeidsrecht adviseren u graag en komen met concrete oplossingen. Daarmee kunt u arbeidsrechtelijke kwesties gericht en correct afhandelen.

Onze specialisten adviseren en ondersteunen u graag bij:

  • Opstellen en beoordelen van:
    • arbeidsovereenkomsten;
    • arbeidsvoorwaarden; 
    • reglementen / bedrijfsvoorschriften;
    • vaststellingsovereenkomsten;
    • studiekostenbeding;
    • concurrentiebeding.
  • Advisering over actuele wet- en regelgeving.
  • Advisering over uw personeelsbeleid.
  • Advies op gebied van ziekte- en verzuimmanagement.
  • Casemanagement bij ziekte- en verzuim. 
  • Begeleiding bij een re-integratietraject.
  • Informeren/adviseren over (wijzigingen) in wet- en regelgeving.
  • Advisering over personeelsbeleid, reorganisatie, fusie en overname.
  • Advisering en bemiddeling bij arbeidsconflicten.
  • Advisering en begeleiding in individuele en collectieve ontslagprocedures.
  • Advisering en begeleiding in loonvorderingsprocedures.
  • Beoordelen en oplossen van arbeidsrechtelijke vraagstukken.
  • Ondersteuning bij functioneringsgesprekken en het beoordelen van salarissen.

Heeft u behoefte aan arbeidsrechtelijk advies of ondersteuning in de regio Oudewater en Gouda? Onze financiële experts staan voor u klaar. Neem contact met ons op.

Bent u ook geïnteresseerd in…

ondernemersadviseurs - ondersteuning-op-maat

Ondernemerskompas

U heeft plannen, ideeën en doelen die u wilt bereiken. Daarvoor bent u tenslotte ondernemer. Maar wat heeft u nodig om uw ambities te realiseren?

ondernermersadvies-stip-op-horizon

Management Consulting

Uw bedrijfsstrategie, een veranderende organisatie, financiële keuzes, uw opvolging, persoonlijke doelen, fiscale keuzes, het zijn allemaal zaken waarover u als ondernemer beslissingen moet nemen.

fiscaal-adviseurs-horizontaal-toezicht

Vacatures

Bekijk het laatste overzicht van de openstaande vacatures.

Heeft u advies nodig? Onze specialisten staan voor u klaar!

Arie Rehorst
Adviseur HR en Arbeidsrecht

hrm-assurantien

Paul Noomen
Ondernemersadviseur

Niels den Outer
Accountant

Niels den Outer
Accountant

Paul Noomen
Ondernemersadviseur

Wieteke van der Kuijlen
Assistent Accountant

wieteke

Blog berichten

Prinsjesdag 2021: Overige, eerder aangekondigde en te verwachten voorstellen Datum: 24 september 2021, Auteur: Avant groep Welke wijzigingen voert de Belastingdienst door om het systeem rondom de toeslagen menselijker te maken? En hoe zit het met de bedrijfsopvolgingsregeling in 2022? Deze en diverse eerder aangekondigde maatregelen zetten we voor u op een rij. Ook geven…

Prinsjesdag 2021: Wijzigingen internationaal Datum: 24 september 2021, Auteur: Avant groep Bij internationaal ondernemen komen meerdere belastingregimes bij elkaar, wat kan leiden tot onwenselijke belastingdruk of belastingontwijking. Het Belastingplan 2022 bevat aanpassingen, nieuwe regelingen en maatregelen om onwenselijke gevolgen tegen te gaan. Verrekening van voorheffingen aangepast Een Nederlandse besloten vennootschap die beleggingen aanhoudt, kan de…

Prinsjesdag 2021: Wijzigingen ondernemingen Datum: 24 september 2021, Auteur: Avant groep Van beperking in de verliesverrekening vennootschapsbelasting tot het vereenvoudigen van de systematiek van een S&O-aanvraag. Ook voor ondernemingen brengt het Belastingplan 2022 de nodige wijzigingen en gevolgen met zich mee. Lees hier waar u als ondernemer op moet letten. One Stop Shop (OSS)-regeling bij…

Wij zijn lid van de beroeps- en netwerkorganisaties NBA, SRA en RB.

Onze klachten- en klokkenluidersregeling: klachten- en klokkenluidersregeling.

Avant groep is powered by

Meer weten?

Vul uw gegevens in en wij sturen een volledig overzicht.
avant-logo